luni, 23 mai 2011

Statusuri !

Statusuri de dragoste ...

*In acest razboi zadarnic, tu vei fi mereu invingator chiar si cand am eu dreptate .
*Incerc sa fug dar nu vreau sa plec niciodata .
*Scumpo, fara tine sunt un nimic, sunt pierdut, imbratiseaza-ma .
*Am in suflet durerea,si stiu ca nu se va stinge .
* Exista o persoana,care-mi domina simturile doar atingandu-ma .
* Trebuie sa fi fost dragoste, dar acuma s-a terminat .
*Uneori ma intreb daca lupta mai merita..
*Cand pierzi o iubire,totul isi pierde sensul .. 
*Un film de iubire traiesc,iar daca moare protagonistul,moare din iubire..
*Si mi s-a furat comoara ,a carei valoare abia acum o pretuiesc.
*Spune-i ca-o urasc ca mi-a furat iubitul,chiar daca vinovata sunt eu.
*Fara tine sa zbor,nu mai pot .
*De cand ai plecat,am pierdut controlul,dar asta nu inseamna ca esti tu stapanul vietii mele.
*Inima ta v a ramane goala !
*Nici nu-ti stiu numele,tot ce contea pza este sa simtim la fel .
*Inchde ochii si saruta-ma,spune mi ca ma iubesti si ca vei fi langa mine intotdeauna,sarutandu-ma lent !
*Nu m-am putut imbata niciodata atat de mult,incat sa-l pot scoate din minte !
*Unde s-a dus trecutul care nu se va mai intoarce,unde este zambetul care m-a facut sa zbor?
*Am pierdut cheia iluziilor mele :(
*Visand ca relatia noastra are un remediu..
*De ce nu incetez sa ma gandesc cat te iubesc ?
*As vrea sa ma intelegi,te rog doar sa fii langa mine !
*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu